Luxura City - Place

Luxura City - Place

Luxura City - Place

Luxura hè una cità ben cuncepita orientata à a famiglia chì copre dui sim completi chì offre tutte e comodità è e comodità chì ci si aspetta.

Luxura hè meticulosamente dettagliata, incorpora una gamma diversa di stili architettonici è caratteristiche ambientali chì furnisce una sperienza di vita captivante. Opportunità residenziali: Luxura offre una varietà di zone residenziali chì risponde à diverse preferenze è stili di vita.

Da mansioni di lussu cù vedute mozzafiato à case suburbane accoglienti. Opzioni di persunalizazione è amenità permettenu à i residenti di persunalizà e so case, aghjunghjendu un toccu unicu per riflette u so stile è u gustu.

Ogni lottu di casa hà parechje opzioni di casa per sceglie, da u toccu di un buttone. Amenità è Attività Entusiasmanti: Equipatu di una garderia di apprendimentu per assicurà un ambiente di apprendimentu di qualità per e famiglie. U megliu hospitalu di SL, Police & Fire, fitness center, è strutture recreative sò spargugliati in tutta a cità.

Impegnate in diverse attività, cum'è a natazione, ghjucà, tennis, jogging in i parchi, o ancu un drive-in per fighjà u filmu più novu. Opportunità di cummerciale: Cuminciate a vostra propria attività o compra in a nostra diversa gamma di magazzini, cena in i nostri ristoranti raffinati è pusate per un caffè tranquillu. Luxura incorpora un mercatu di agricultori induve i residenti ponu cumprà è vende bè GRATIS! L'articuli di Mystory seranu dispunibili intornu à u sim cum'è una cità vera.

situ

TELEPORTU

situ

TELEPORTU