Puipuiga ma le Puipuia i totonu Second Life

Puipuiga ma le Puipuia i totonu Second Life

E pei o soʻo se faʻalapotopotoga i luga ole laiga, o le mataupu o le saogalemu ma le le faalauaiteleina e sili ona taua mo tagata faʻaoga Second Life. O le lalolagi faʻapitoa e ofoina atu le tele o foliga e fesoasoani e faʻamautinoa le saogalemu o ona tagata faʻaoga, e aofia ai le mafai ona poloka isi tagata faʻaoga, lipoti faʻaleagaina, ma pulea avanoa i faʻamatalaga patino.

Fa'amatalaga Fa'apitoa ma Fa'amatalaga Patino: Second Life fa'atagaina tagata fa'aoga e fai se talaaga, e aofia ai fa'amatalaga e uiga ia latou avatar, mea latou te fiafia i ai, ma latou Second Life gaoioiga. O lenei faʻamatalaga e vaʻaia e isi tagata faʻaoga ma e mafai ona faʻaoga e faʻafesoʻotaʻi ma tagata e tutusa o latou mafaufau. Peita'i, e mafai fo'i e tagata fa'aoga ona pulea le avanoa i a latou fa'amatalaga patino e ala i le fetu'una'i o latou tulaga fa'alilolilo.

Fefa'atauaiga tau Tupe: Second Life o lo'o fa'agaoioia e fa'aaoga ana lava tupe mama, Linden Dollars, lea e mafai ona fa'aoga e fa'atau ma fa'atau atu oloa ma auaunaga. Ina ia mautinoa le saogalemu o nei fefaʻatauaiga tau tupe, Second Life ua fa'atinoina le tele o faiga mo le puipuiga, e aofia ai le fa'aogaina o tupe totogi ma faiga fa'asese.

Saogalemu i luga ole laiga ma Lipoti: Second Life o lo'o i ai se faiga fa'amatalaga malosi ua fa'atulagaina e fa'ataga ai tagata fa'aoga e lipotia so'o se fa'aleagaina po'o amioga le talafeagai. O loʻo tuʻuina atu foʻi e le lalolagi faʻapitoa le tele o faʻamatalaga saogalemu ma taʻiala e fesoasoani ai i tagata faʻaoga ia tumau saogalemu aʻo faʻaogaina le tulaga.

I le faaiuga, Second Life ave le mataupu o le saogalemu ma le le faalauaiteleina e matua ogaoga, ma ua faatinoina le tele o faiga e faamautinoa ai le saogalemu o ona tagata faaaoga. E fa'amalosia tagata fa'aoga ina ia nofouta i a latou fa'amatalaga patino ma mulimuli i ta'iala saogalemu pe a auai i le lalolagi fa'ata'ita'i.

UPEGA TAFAʻILAGI