Off-Line x Roslyn. Prughjettu Trevor - SALE

Off-Line x Roslyn. Prughjettu Trevor - SALE


"Off-Line"

"Off-Line" è Roslyn. anu unitu e forze stu Pride Month cù una visione cumuna di guidà un cambiamentu significativu. Inseme, simu impegnati à fà una differenza in a vita di l'individui LGBTQ +. In un sforzu sinceru, ci impegnemu à donà un notevole 75% di i proventi netti generati da i nostri articuli Pride à u Prughjettu Trevor.

U Prughjettu Trevor, una urganizazione di punta in a salute mentale LGBTQ+ è a prevenzione di suicidiu, furnisce un supportu cruciale à i ghjovani in bisognu. Cù a so linea d'assistenza 24/7, a cumunità in linea è e risorse educative, creanu un spaziu sicuru per i ghjovani LGBTQ+ chì facenu affruntà l'adversità. Dirigendu u nostru sustegnu versu u Prughjettu Trevor, avemu u scopu di amplificà u so travagliu di salvezza di a vita è di facultà l'individui per abbraccià u so veru sè.

Sta cullaburazione significa u nostru impegnu invariabile à favurizà l'inclusività è celebrà a diversità di a cumunità LGBTQ+. Per mezu di a nostra cullaburazione, speremu di fà un impattu tangibile micca solu sensibilizà, ma ancu cuntribuiscenu à i servizii vitali offerti da u Prughjettu Trevor. Unisciti à noi stu mese di l'orgogliu mentre ci riunitemu, simu fieri, è travagliemu versu un futuru più luminoso è più inclusivu per tutti.


5000L$ Giveaway Esclusivu YOUTUBE😋

situ

TELEPORTU


"Off-Line" – SHOP

Rete suciale, Teleport Shop è Marketplace